AMERYKAŃSKI FILM REKLAMOWY 2014

Podczas ostatniego przed wakacjami pokazu, zorganizowanego przez działający przy Białostockim Ośrodku Kultury DKF “GAG”, zaprezentujemy najlepsze reklamy świata z kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku!

AMERYKAŃSKI FILM REKLAMOWY 2014 to już dwudziesta trzecia taśma pokazująca wybitne dokonania artystyczne w amerykańskiej reklamie.
W tym roku największe uznanie ponad 400 osobowego jury zyskał film “Podział epicki”, reklamujący ciężarówki Volvo, przygotowany przez agencję Forsman & Bodenfors i wyreżyserowany przez Andreasa Nilssona z Folke Film. Najlepszą kampanią okazała się kampania Old Spice złożona z trzech reklam (“Ciągły prysznic”, “Arbuz” i “Architekt”), w reżyserii Steve’a Rogersa, wyprodukowana przez studia: Biscuit Filmworks i Revolvera dla agencji Wieden+Kennedy. Wyróżnienie kuratora pokazu otrzymał film “Spójrz do wnętrza”: Mick Ebeling (dla Intela) przygotowany przez agencję Venables Bell & Partners, w reżyserii Micka Ebelinga and Lucy Walker.

Premiera taśmy odbyła się w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i wzięło w niej udział ponad 2000 twórców i producentów reklamy w USA.

Więcej o pokazie można przeczytać na stronie: www.aicpawards.com

Galeria

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

Amerykański Film Reklamowy

plakat - amerykański film reklamowy

plakat - amerykański film reklamowy

AFR2014_07 AFR2014_01 AFR2014_02 AFR2014_03 AFR2014_04 AFR2014_05 AFR2014_06

Brak komentarzy

Bądź pierwszy i rozpocznij dyskusję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *


BOK Białostocki Ośrodek Kultury