Podczas ostatniego przed wakacjami pokazu, zorganizowanego przez działający przy Białostockim Ośrodku Kultury DKF “GAG”, zaprezentujemy najlepsze reklamy świata z kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku!
AMERYKAŃSKI FILM REKLAMOWY 2014 to już dwudziesta trzecia taśma pokazująca wybitne dokonania artystyczne w amerykańskiej reklamie.
W tym roku największe uznanie ponad 400 osobowego jury zyskał film “Podział epicki”, reklamujący ciężarówki Volvo, przygotowany przez agencję Forsman & Bodenfors i wyreżyserowany przez Andreasa Nilssona z Folke Film. Najlepszą kampanią okazała się kampania Old Spice złożona z trzech reklam (“Ciągły prysznic”, “Arbuz” i “Architekt”), w reżyserii Steve’a Rogersa, wyprodukowana przez studia: Biscuit Filmworks i Revolvera dla agencji Wieden+Kennedy. Wyróżnienie kuratora pokazu otrzymał film “Spójrz do wnętrza”: Mick Ebeling (dla Intela) przygotowany przez agencję Venables Bell & Partners, w reżyserii Micka Ebelinga and Lucy Walker.
Premiera taśmy odbyła się w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i wzięło w niej udział ponad 2000 twórców i producentów reklamy w USA.
Więcej o pokazie można przeczytać na stronie: www.aicpawards.com
Brak komentarzy
Bądź pierwszy i rozpocznij dyskusję.